Forza Horizon 3

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Forza Horizon 3

Soeben wurde Forza Horizon 3 auf der E3 angekündigt. Bisher gab es die Forza Reihe nur auf der Xbox. Mit Forza Motorsport 6: Apex wagte Microsoft den ersten Schritt Richtung PC.
      Mit Forza Horizon 3 geht Microsoft in die nächste Runde.
      Hier die Fakten:

FORZA HORIZON 3 (XBOX ONE AND WINDOWS 10 EXCLUSIVE — WORLD PREMIERE).

The best-selling racing franchise returns with Forza Horizon 3.
      Race and explore the rugged wonder of Australia with your friends in over 350 of the world’s greatest cars as you win millions of new fans and
      build the world’s greatest automotive festival. As the new boss of the Horizon Festival, you can modify every aspect of race events, and how
      you get to the finish is up to you. Available worldwide as an Xbox Play Anywhere title on Sept. 27, 2016.

Explore Australia in over 350 Cars

• Explore the Horizon Festival's Largest and Most Diverse World Ever. Drive through the vast desert and rocky canyons of the Outback to lush, wild rainforests, and the sandy beaches and gleaming skyscrapers of Australia’s Gold Coast.
      • Choose from Over 350 of the World’s Greatest Cars recreated with ForzaVista™ detail including full cockpit views, working lights and wipers, and new vehicle types bringing all-new driving experiences never before seen in Forza.
      • Discover New Driving Gameplay including Danger Sign Jumps, Convoys, and Drift Zones, which are just some of the exciting new driving challenges that await you.
      • Star in Thrilling Showcase Events that pit you and your car against a fleet of powerboats, even a giant zeppelin!

You’re in Charge

• Hire and Fire Your Friends. You’re the boss. Hire your friends’ Drivatars to help you gain fans and expand your festival, and form Convoys with them to explore the world even when they’re not online. If they’re not winning you fans, fire them!
      • Create and Share Gameplay. Horizon Blueprint gives you the power to modify every aspect of race events, championships and Bucket List challenges – and instantly share your custom events with friends.
      • Customize Everything. Choose your driver character, create custom paint jobs and vanity license plates, add new body kits – even select your own car horn sound.
      • Drive to the Music You Love. Choose from eight diverse radio stations, or create a custom station from your own music collection with Groove Music.

Start an Online Driving Adventure

• Online 4-Player Co-op allows you and your friends to experience the variety, competition, and rewards of a Horizon campaign together for the first time.
      • Create Your Bucket List and challenge friends to beat you at your own game.
      • Rule the Leaderboards. Beat your rivals in every race event, Speed Camera, Danger Sign Jump, Drift Zone, and Bucket List you find; everything you do is a chance to one-up your friends.
      • Play the Auction House to find rare cars and incredible works of art by the most talented creators in the Forza community.

Availability:
      Sept. 23, 2016 – Ultimate Edition Early Access (global launch) | Sept. 27, 2016 – Deluxe and Standard Editions (global launch)
      Pre-Order Info

Publisher:
      Microsoft Studios / Turn 10 Studios

Developer:
      Playground Games

ESRB Rating:
      E10+ (expected rating)

Format:
      Xbox One and Windows 10 PCs

Pricing:
      Standard Edition: $59.99, £49.99, €69.99 (retail and digital)
      Deluxe Edition: $79.99, £69.99, €89.99 (digital only)
      Ultimate Edition: $99.99, £89.99, €109.99 (retail and digital)

Xbox Play Anywhere title (Xbox One and Windows 10 PC versions included with single digital purchase at no additional cost)

Danke für die Hinweise @chrishan und @Jeah_Man
      1 like = 1 prayer
    • Läuft das nicht gut? Hab es selbst noch nicht ausprobiert und eigentlich eher Gegenteiliges gehört.

Da bin ich aber zuversichtlich. Apex war doch offensichtlich nur ein Test, um Forza mal am PC schnuppern zu lassen.
      Für einen vollständigen PC-Release wird da sicher ein bisschen mehr Wert auf Feinabstimmung gelegt.
      War auch absolut der richtige Schritt, zwischendurch Apex kostenlos für den PC zu veröffentlichen. So konnte man früher Erfahrungen für Horizon 3 sammeln und direkt in die Entwicklung einfließen lassen.
    • Geht schon los mit dem fehlenden Wheel Support,ist für mich ein absolutes KO Kriterium.
      Meine GTX 960 packt das Spiel auch nicht,ruckelt zumindest und meine 12 GB Ram sind dem Spiel laut Microsoft Fehlermeldung zu wenig.
      Ein Wunder das das auf einer eher magereren Konsole läuft. :)

mfg,Thunder
      Die sukzessive Akkumulation von Fremdwörtern suggeriert pseudo intelligente Kompetenzen !
    • Wheel Support wurde für später angekündigt. Warum nicht schon zum Launch (von Apex) ist mir auch schleierhaft.

Komisch, dass es mit einer 960 ruckelt. Auf welcher Einstellung spielst du? Ich kann mit einer 970 auf Hoch/Ultra "ruckelfrei" spielen.

Im Video sieht man, dass Lenkräder wohl auch unterstützt werden.
      1 like = 1 prayer
    • Das regt mich ja jetzt schon wieder auf:

Was soll der Scheiß? Hat mich bei Horizon 1 noch nicht so gestört, da wollte ich eh keins von den Autos unbedingt haben. Dieses Mal will ich alle. :cursing:
      Vielleicht ist es auch nur so gemeint, dass man den Wagen auf diesem Wege halt direkt bekommt, anstatt ihn erst kaufen zu müssen. Das ginge ja noch. War aber bei Horizon 1 anders.

Darüber hinaus braucht man eine VIP-Mitgliedschaft, um die folgenden Wagen zu erhalten:

- Lamborghini Aventador SV
      - Ferrari F12 tdf
      - Koenigsegg Regera
      - Ultima Evolution Coupe 1020
      - Ford Falcon GT F 351

Super. So funktioniert das also mit den Autos, die "neu" in der Reihe sind. Neu ja, aber nur wenn man direkt draufzahlt. Alleine auf die ersten 3 Wagen hatte ich mich gefreut, da steh ich jetzt schon dumm da.
    • Fand die Physik bei Horizon 1 und 2 eigentlich sehr gut. Natürlich arcadiger als bei FM, aber halt "angenehm" arcadig.
      Es kam einem nicht unrealistisch vor und hat einfach Spaß gemacht. Technisch mache ich mir bei dem Spiel wenig Sorgen.

Inhaltlich bin ich mal auf die Fahrzeug-Politik gespannt. Will eigentlich nicht überall irgendwelche Extrawürste kaufen müssen, nur um meine Lieblingsautos zu bekommen. Aber das ist halt bei Forza mittlerweile so...
      Australien hat echt Potential für große Vielfalt, das finde ich sehr cool.

Hatte mit den Vorgängern echt viel Spaß. Habe sogar immer alle Collectibles gesammelt, das soll bei mir schon was heißen. :freak
    • Dein Problem wird von den Entwicklern schon unter den Known Issues geführt. Habe aber noch keinen Workaround dazu finden können.

HeliosT10 schrieb:

Low Memory warnings can occur with default settings

In some hardware scenarios near / at minimum requirements, players may experience low memory warnings with default settings.

1 like = 1 prayer